Den första prickiga klänningen är färdig

Tyvärr lyckas inte kameran riktig ange rätt nyans, i alla fall inte på min skärm: det är en rent mellanblå färg på prickarna och de är mörkare än på bilden.



Ni kan ju titta på tyget på den här bilden, som jag tycker återger färgen bättre. Å andra sidan syns det inte heller på det här fotot  att mina underben är mer gula än skära efter ett rätt hemskt fall i trappan på tåget när jag åkte ner till Malmö, och det är ju alltid något. En del av såren kan man dock se.

Nu väntar jag bara på att sommaren ska återkomma.


Just nu spelas: The City Waites: "The Female Captain, or the Counterfeit Bridegroom" från Penny Merriment: Street songs of 17th century England

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0