Vill någon ha ett par neongröna skor?

I en av mina allra första poster skrev jag om de här skorna som jag hittade när jag gick igenom mina gamla grejer i barndomshemmet.

image9


Efter att ha använt dem en dag kom jag fram till att de nog inte riktigt var min stil. De var också något för platta för mina reumatiska fötter.
Så om någon vill ha dem är det bara att ta kontakt, mailadressen finns till höger. Jag vill bara ha vad portot kostar, vilket torde vara runt en 50-lapp, om du nu inte bor i Göteborg och vill komma och hämta dem. Det är bättre att någon använder dem än att de står hemma hos mig. Hör ingen av sig innan lördag tar jag med dem till Fair Fashion Market och lämnar in dem.
De är storlek 41, men jag har 39 och det funkade, så bäst passar de nog om man har storlek 40.

/Eva

PS. Amanda, jag såg din kommentar i den gamla posten först nu och eftersom du inte lämnade någon kontaktinfo hoppas jag att du ser det här och hör av dig; du har förstås första tjing.

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Jag tycker de skulle matcha min rosabeiga kaninväska bra, men den var det ju ingen som ville ha. Hoppas du har bättre tur!

2007-12-05 @ 10:27:44
Postat av: Evis

Vill du ha dem?
Eller kanske någon dotter? men de har väl för små fötter förstås.

2007-12-05 @ 10:38:13
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Annaa M

Evis; nu är det ju så att jag inte vill ha min rosa kaninväska heller,för att svara diplomatiskt. Stor dotter små fötter, mindre dotter längre och med större fötter, ungefär som du, kan breda ut sig upp till 40 om skorna är nog nödvändiga. Ska fråga henne.

2007-12-05 @ 15:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0