På rymmen från 1940-talet

Nu är äntligen dräkten färdig. Jag är inte helt nöjd med hur den ser ut på bild, den såg inte ut så i spegeln, men jag ska dra in grannen i det hela när jag inte är för upptagen för att överhuvudtaget kunna umgås. Kanske kan vi fundera på om en knapp ska flyttas en halv millimeter upp eller ner eller så. Sen är tyget svårpressat eftersom det är vävt av ganska hårt tvinnade trådar... ja, vi får se vad som behöver göras.

Men jag ser väldigt mycket ut som en lite rultig tant från 1940-talet, förutom att skorna har lite för hög klack då. Och eftersom det var en del av målet så ska jag verkligen inte klaga.


Kommentarer
Postat av: Ullah

Jättetjusigt!

2012-03-12 @ 18:14:56
Postat av: mallis

ser fin ut du är så flitig vid symaskinen att man blir lite avundsjuk.

2012-03-12 @ 20:00:40
URL: http://www.malliss.blogspot.com
Postat av: Isis

Jag tycke rinte att du ser rultig ut! Väldigt fint och hatten 'r perfekt till!

2012-03-13 @ 17:05:13
URL: http://fortieswardrobe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0