Dockklänningar

Jag är inget vidare frisk nu igen - infektionen efter den borttagna visdomstanden har kommit tillbaka och jag har feber och ont. Idag var jag hos tandläkaren och fick öppnat och spolat med bakteriedödande och så fick jag två olika sorters antibiotika. Så nu jäklar ska det väl bli bra.

En effekt av detta är att jag inte klarar av att göra något vare sig fysiskt eller intellektuellt krävande, så igår och idag har jag sytt klänningar till Majas tygdocka som hon fick av min kompis Teddy ifjol.

Av resterna från min nya kjol som syntes på förra fotot:


Och av en liten stuv från Stoff&Stil:


Kommentarer
Postat av: Anna | Mormor hade stil

superfina klassiska dockklänningar! :-)

2012-06-11 @ 19:49:10
URL: http://www.mormorhadestil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0