Jag är i Karlavagnen igen

Ikväll är jag med i Karlavagnen tema sport igen. Sist jag var med var det ihop med Yannick Tregaro, som visade sig vara en riktigt trevlig människa, sån där som man tycker om med en gång. Ikväll är det ihop med Annika Wiel Fredén, landslagsspelare i handboll. Programledare är som vanlgit på tisdagar Christian Olsson (inte trestegshopparen), men efterosm han inte var där sist jag var med blir det första gången jag träffar honom. Lite nerväst är det, men jag tror att det ska bli roligt också. Temat idag, som ni kan läsa om ni följer länken ovan, är "Mitt lag". Och vilket mitt lag är vet ni ju ;)


Kommentarer
Postat av: Ullah

Hemska faktum: hade någon frågat mig vilket det var, hade jag inte kunnat svara, trots att du upprepade gånger skrivit det...

men jag kan ju inte skilja på Milan och Inter heller, för mig är de som ett och samma lag. Blasfemi, skulle många säga, jag vet.

2012-04-24 @ 19:39:03
Postat av: Evis

Det är helt okej :)

2012-04-24 @ 20:00:46
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0