Flera bekväma sandaler

Det verkar som att jag inte kommer att behöva köpa fler sandaler de närmaste åren. Först köpte jag de i beige och brun mocka på Bekväma skor, sen ett par svarta nästan oanvända för sextio kronor på Ebbe&Haldis för två veckor sen och igår när jag tittade in där på väg hem från mammografin (det verkar vara något som går bland blogvännerna just nu) såg jag ett par nästan likadana som de svarta fast i två nyanser av beige/kitt. Och i storlek 39 som egentligen passar mig bättre. De här kostade 45 kronor och var också knappt använda.


Så nu behöver jag faktiskt inga fler. Det märks också på att när jag sitter och tittar på diverse skosajter på nätet så är jag liksom inte intresserad. Inte på riktigt.

Just nu spelas: Jussi Björling: "Leise flehen meine Lieder"

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Tänka sig. Jag har ett par ärvda Bally-sandaletter, bara något lite nättare, med snygg kilklack, måste vara uppåt 20 år gamla. Tänker mig att de uppfyller kvoten för den typen av skor livet ut.



Klarar sig den där typen av kippeskor bättre än vanliga sandaler från att bli stinkbomber? Var ju tvungen att köpa nya Campers-sandaler när jag kom till Gbg för ett par somrar sedan för att de gamla, som inte alls var så gamla, hade stinkit ned hela tågvagnen. Nu stinker båda nästan lika så fort de närmar sig kroppstemperatur, och det gör ju skor lätt. Inte går de att köra i maskin heller som Converse.

2011-08-20 @ 20:13:58
URL: http://annaama.wordpress.com
Postat av: Evis

Fnissar åt Bally-sandalerna. Jag vet ju att tantskor inte är något för dig och detta är riktiga tantskor.



Vet inte om deluktar, mina brukar inte lukta, men jag svettas inte när de är så öppna.

2011-08-21 @ 00:04:58
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: Annaa M

Vi kanske är utrustade med särskilda stinkfötter i den här familjen. Som inget har med hygien att göra skyndar jag mig att tillägga. Hade behövt köra Mellans fötter med skorna i 60 grader när hon kom hem från Berlin (nå, det hade väl lite med hygien att göra att gå med samma två par converse i två månader, men det är väl å andra sidan fler som gör.)



De är så söta mina Ballysar.

2011-08-21 @ 11:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0