Vad ska jag sy?

Har just köpt biljett till nästa Tip the Velvet den 13e februari, nu gäller det bara att komma på vad jag ska ha på mig. Min första tanke var att sy en liten kattinspirerad dräkt (med kjol, min mage ska inte visas för allmänheten) i den lila versionen av det här tyget, men sen såg jag att det var tema "Very Valentine" Så nu vill jag göra något med hjärtan, antingen en hel klänning eller så kanske jag kan göra en kjol och göra om min röda korsett lite; jag hade ju ändå tänkt ta bort svandunet och guldbandet. I vilket fall ser jag volanger i vitt med röda sick-sackband i min framtid. Om nu händerna och kroppen i övrigt håller för att sy, det vet jag ju inte än.

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Är det till att må lite lite bättre åtminstone mentalt eller åtminstone tycka man är så pass snygg att man kan visa sig för folk, om än inte magen? Håller alla tummar jag har för att dina händer och övriga kroppsdelar ska hålla för projektet!

2010-01-20 @ 09:48:12
URL: http://annaama.wordpress.com
Postat av: Evis

Lite bättre. Och i vilket fall är ju Tip the Velvet rätt ställe att gå på om man vill ha bekräftelse ;)

2010-01-20 @ 10:47:30
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: Maritha

Kan du inte göra en kärlekskatt då? Det vet vi väl alla hur kärleksfull en katt kan vara.

2010-01-20 @ 17:57:58
Postat av: magdalena

spännande fest, jag såg framför mig en sent 1800-tals kjol till din korsett i ett blankt rött tyg i turnyrmodell. guldband och volanger. mmmm (men jag är 1800-tals nörd)

2010-01-20 @ 18:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0