Busy Bokmässa

Jag brukar alltid gå på bokmässan förstås - inte bara för att man "ska" utanför att det är roligt och, måste jag erkänna, för att det ligger nära. I år ska jag dock inte bara köpa böcker och träffa folk som jag känner utan har nu lyckets bli inblandad i tre olika aktiviteter: Dels sänder Alltinget direkt från Bokmässan klockan 10-12 på torsdagen, så det går bra att komma och titta och lyssna på oss och kanske få svar på någon fråga, dels ska jag tjugo minuter senare vara moderator i en debatt där Annaa medverkar, om konsumtion och miljö och slutligen ska jag kanske visa upp mig i historisk dräkt i Humanistportalens monter på lördagen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas vi lyckas ses på något sätt! Jag ska försöka leta upp debatten där du och Annaa medverkar!

2009-09-18 @ 10:40:18
URL: http://malinbloggen.blogspot.com
Postat av: Annaa M

Jag tror du har 20 minuter till på dig, det är 12:40 på Stora scenen på Internationella Torget, övre plan. Funderar just nu på kläder. Måste ju kunna svara på frågan "vad har du på dig?" Det lutar åt svensktillverkat 70-tal.

2009-09-18 @ 14:19:33
URL: http://annaama.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0