Inte bättre

Nä, det var inte bättre. Från det jag kom hem från universitetet vid ett så blev det stadigt värre. Inatt gav inte ens en tiparol lindring utan jag var tvungen att ta två, som jag aldrig gör annars. Det fick inte heller bort smärtan riktigt, men gjorde det uthärdligt. Sova kunde jag förstås inte, det är en av biverkningarna.
   Så nu vet jag inte om jag kan åka till Vadstena ikväll för att hålla föredrag om kläder och genus under högmedeltiden imorgon. Enligt alla vettiga kriterier borde jag var sjukskriven och inte bege mig någonstans, men man har ju pliktkänsla också. Jag är bara rädd för att priset blir outhärdligt högt.

Kommentarer
Postat av: Mia

Krya på dig! :-)

2009-10-10 @ 17:48:28
URL: http://exanimomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0