Utflykt till Hisingen

På jakt efter spraystärkelse och läggningsvätska följde jag med maken som skulle till en spelaffär till Backaplan; där ryktena förtalde att dessa saker skulle finnas på Coop Forum. Vendela behövde nya ballerinaskor och det vill Maja också ha, vilket innebar att vi ville ta en titt på Skopunkten - så vi var fyra på utflykt. Allt utom läggningsvätska hittades och därtill köpte jag ett par gräddvita skor med 6-7 cm klack, vilket löser en del av mitt skodilemma.


Jacka: Emmaus
Klänning: Egen design och sömnad
Skor: eBay



Sen åkte jag hem och gjorde pannbiff med kokt potatis och kokta morötter. Så gott.


Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: Eller hur blev bilden fin! Somrig på nått vis!



Åh så fin du är! Som en dröm! Love it!



Kram

2009-05-21 @ 22:01:17
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Anonym

jag bor på hisingen :D

2009-05-22 @ 19:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0