Jag är på Gotland

Jag är nu på Gotland och har jobbat hela dagen. Någon kamera har jag fortfarande inte lyckats fixa, så ni får helt enkelt tro mig när jag säger att jag naturligtvis är otroligt ärtigt klädd, i nya kjolen och allt. Arbetade gjorde vi till halv sex, sedan checkade vi in på hamnhotellet, i yttersta sydkanten av stan med utsikt över oljecisternerna, och återvände sedan till centrum för mycket god middag på Gutekällarens bakficka. Jag kan starkt rekommendera deras Långa borgougnion (fisken långa alltså). Jag har också hunnit träffa en del vänner helt kort, samt Medeltidsveckans ordförande. Nu är det sängdags, eftersom det är en lång dag i morgon också.

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Hm, finns ju vackrare utsikter i Visby. Men Gutekällaren är inte fy skam. Har en känsla av att jag suttit på mutmiddag i framfickan så att säga vid tillfälle.

2009-03-31 @ 16:16:32
URL: http://annaama.wordpress.com
Postat av: Evis

Långt bort är det också.

Idag har jag varit på Black Sheep Arms med vänner och blivit serverad öl av irländska pojkar, men då fick jag skjuts en del av vägen av en god vän.

2009-03-31 @ 22:19:30
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0