Sjuk och väska

Redan på lördag kväll kände jag att reumatismen var på väg att bli smäre - min bröstkorg värkte och det kändes som att det satt en 150-kilos människa på den ungefär. Smärtan i bröstkorgen gör också att man känner sig illamående, även om man egentligen inte är det. Till det kom värkande höfter och rygg och igår lades armbågar till. Mycket irriterande eftersom man inte kan ligga och läsa på sin värmedyna då eftersom det gör för ont i armbågarna. Som tur var släppte det så att jag kunde göra saker - som plantera om blommor, sy lite och faktiskt läsa.
Idag kom en förklaring till den ökade aktiviteten i lederna, eftersom det visade sig att makens förkylning smittat av sig på mig. Så med stick i svalget, extrem trötthet, bomull i hjärnan och värkande leder sjukanmälde jag mig idag.

Några bilder på dagens klädsel blir det förstås inte då, men jag tänkte att jag ju faktiskt inte har visat någon bra bild på väskan som jag köpte för 25 kronor på megaloppisen i Majorna.



Jag tror faktiskt att till och med bögarna i London (vännerna Teddy och Tom) tyckte att den var lite mycket kitsch.

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Jäpp, den är i nivå med min rosa playboyväska som jag köpte i Spanien, trots avråda från två barn. Den gick för 20 spänn till en lycklig 8-åring för en månad sedan på min lilla loppis.

2009-06-22 @ 11:55:25
URL: http://annaama.wordpress.com
Postat av: ullrika

hihi! ingen väskmänniska? å så dyker det upp tre stycken inom loppet av ingen tid alls :)

2009-06-29 @ 00:04:24
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0