Ett våldsamt festande

Eller vad man nu ska kalla det, men jag som jämt sitter hemma ska faktiskt ut och roa mig inte mindre än två gånger den här veckan. Först kommer min vän Sara hit från Umeå, redan imorgon, och på fredag ska vi "göra stan". Förslag på röjiga ställen i Göteborg mottages; Sara gillar inte hårdrock så vi kan tyvärr inte gå på Rockbaren. Sen på lördag har vännen Caroline och hennes nya inneboende, "suffragetterna" som de kallar sig tillsammans, inflyttningsfest.
Som om det inte vore nog med det så är det ju Bokmässa veckan efter och förhoppnignsvis ska väl jag och Annaa kunna hitta någon lämplig sunkbar att hänga på.

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Alltså, Sticky kan ju vara väldigt trevligt. Lite ungt förstås men uppe en av Sveriges bästa klubbkonsertlokaler. Men det krävs ju förstås att det är bra livemusik.



Värsta röjet på senare år har jag annars varit med om på den där partybåten, Rio rio. I alla fall förra året.

2008-09-16 @ 21:33:36
URL: http://annaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0