Det är Monkikavajen som gäller

Uppenbarligen är det så, för jag vill ha den idag också. Jag gillar att den slutar precis i midjan. Och så blir det en jättestor grå halsduk, klänning och kängor med klack.


Kavaj: Monki
Schal: stickad av min vän Ragnhilds mamma.
Disputationspresent.
Klänning och strumpbyxor: H&M
Kängor: DinSko


Inget är nytt. Klänningen, som är från förrförra hösten, kan ses här, fast jag har inte det breda läderskärpet på mig idag.


Just nu spelas: Billy Idol: "To be a lover"

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: Man behöver inte ens lagliga mediciner om man inte kan hantera sina känslor. Man kan få terapi.

Så att skriva så om människor som är i missbruk eller varit är bara okänsligt och hemskt!

2008-09-17 @ 09:19:00
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Anne

Lika fin som vanligt.Klänningen var jag mer nyfiken på,hur den ser ut i sin helhet.Schalar älskar jag, håller på och stickar på en.Kram

2008-09-17 @ 11:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0