sju saker

om mig själv. Jag blev utmanad av Marlen.

Här är utmaningen:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg

1. Jag älskar popcorn lite mer än folk i allmänhet och tycker till exempel att det är ett utmärkt tilltugg till te.
2. Jag har läst nästan allt publicerat av science fiction-författaren Robert A. Heinlein.
3. Jag är med i två medeltidsföreningar.
4. En del kommer ihåg böckers författare, andra bokens titel - jag kommer ihåg utseendet, så när jag letar efter en bok i mina hyllor så är det färgen på ryggen och dess storlek som är kriterierna.
5. Jag har tvillingdöttrar som är fjorton år.
6. Jag gillar inte hundar; utom taxar, som vi haft i min familj.
7. Jag älskar ylle, både mjukt och lite hårdare, rivigare.

Jag tycker att alla som vill kan känna sig utmanade.

Kommentarer
Postat av: ullrika

skojiga lagom "farliga" sanningar!



har själv blivit utmanad med den här två gånger. är värdelös på att följa upp sånt.. kanske ska försöka ge mig på den iaf?

2008-11-13 @ 23:30:44
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0