Utmanad

Nu tror jag att jag är en riktig bloggare, för nu har jag blivit utmanad; av Sandra.

3 namn jag går under Eva, Evis, Aleydis (medeltidsföreningen)
3 saker som skrämmer mig vad människor är kapabla till, en starkare uppdelning i "vi" och "dom" i världen och samhället, vad vår regering kan hitta på
3 saker jag har på mig trosor, nattlinne, glasögon
3 sanningar Om mig? Jag binder mig inte så starkt till andra människor utanför min familj; jag tycker om folk, men behöver dem oftast inte lika mycket som de verkar behöva mig, jag hinner nästan aldrig läsa hela böcker numera, jag älskar majs i alla former; från majskolvar till popcorn.
3 saker jag verkligen vill ha Bättre hälsa, jobb, mer lugn och ro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0