Nu drar jag

Nu drar jag på medeltids/1500-talsfest. Det varar hela natten så jag missar blogg.ses spännande serverbyte. Får se om man kan komma in på bloggen på söndag. Det kan bli komplicerat eftersom comhem strular som bara den och jag knappt får några mail. Och när jag får det är det konstant folk som försöker nå någon annan Eva Andersson. Just det är ju inte comhems fel dock. Jag tycker just nu att mailet i förrgår där någon skickade mig bokföring, gratulerade mig till att vara den nya kassören och varnade mig för att revisorerna nog inte skulle se genom fingrarna med mer svartbetalningar till musiker tar priset. Jag har precis blivit kassör för en förening, men där sysslar vi inte med sånt och dessutom var jag revisor för förra året och hade inga som helst invändningar mot den förra kassörens beräkningar. Jag tycker att om man skickar mail till folk om oegentligheter/möjliga lagbrott man ägnat sig åt ska man väl ändå kolla så att man skickar det till rätt person?

Kommentarer
Postat av: Klänningar

trevligt att läsa din blog.thanks för att dela.

2011-05-26 @ 13:47:19
URL: http://www.smartgirl.se/klaeder/klanningar
Postat av: matchmaking

Große Informationen. Danke.

2011-09-24 @ 09:32:26
URL: http://www.flirting.se/matchmaking/
Postat av: ceiling lights

Absolutely u got this one down right man.. Keeped me entertained for ages.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0