Coola smycken från Madmona

Ni kommer väl ihåg mitt stora glittriga halsband med prismor och rosa rosor? Det är gjort av en tjej som heter Mona Mahmoodzadeh och som går i gymansiet här i Göteborg. Hon har massa andra coola smycken också (och  en del kläder och konst) och har skickat mig lite bilder som jag gjorde ett collage av:

image763

Bilder: Mona Mahmoodzadeh

Visst är de fina? Och visst är det roligare att köpa av en ung hantverkartjej och få unika smycken än att ha något som alla har från någon av kedjorna?
Mona kan du nå på hennes e-post: monamahmoodzadeh snabel-a hotmail punkt com (jag förutsätter att ni vet hur man drar ihop detta till en fungerande e-postadress, jag vill inte skriva ut den rakt av, hon får säkert spam nog ändå.)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Den flikiga ringen och alla armbanden är ju fabulösa! Craaaaaaavings. (mahahah, jag anser mig så gammal att jag får skämta om att jag har "cravings" nu^^)

2008-03-17 @ 16:44:15
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Evis

Precis, framför allt ger du ett så pass genomtänkt intryck att det går bra att skämta om cravings.

2008-03-17 @ 16:53:24
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0