Mitt fina, nya halsband

Det är jättesvårt att fotografera, eftersom det till stora del består av kristallkroneprismor, men här är i alla fall ett foto:

image318


De stora prismorna är inte turkosa, utan mer normala kristallkroneprismor. Halsbandet är gjort av en tjej som går på Angeredsgymnasiets designutbildning och heter Mona Mahmoodzadeh. Hon har gjort massa andra coola smycken också, fantastiska ringar och armband bl a, men det var det här halsbandet jag föll för när hon ställde ut på Stadsbiblioteket.

Stora halsband kommer stort till våren enligt alla trendrapporter (och ni kommer väl ihåg julgranskulorna?) så nu är jag inte bara glittrig utan även trendig ;)

/Eva

PS. Mona kan du komma i kontakt med via hennes hotmailadress, som är hennes namn utan punkt emellan och sen hotmail.com.

Kommentarer
Postat av: ingela

Wow, vilket bling-bling !
/Ingela som julstädar :(

2007-12-15 @ 11:13:11
URL: http://ingelasmobil.blogg.se
Postat av: Evis

Ja visst är det, det är ännu snygagre i verkligheten.
Jag städar lite jag också.

2007-12-15 @ 11:37:54
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0