Sötast i Bolibompa

Det diskuteras här och där i en hel del av de yngre bloggarnas bloggar (lite klumpig ordkonstruktion där) vilka kändisar som är snyggast och det har jag väl någon slags minne av att också ha gjort är jag var yngre.

Men nu, i medelåldern och med ganska små barn, nu diskuterar man med sina väninnor vem som är sötast av de manliga programledarna i Bolibompa!
Jag tycker Henrik som inte är kvar längre. Annars tycker jag Johan.

Så, med detta tramsiga inlägg säger jag farväl, för nu ska jag hem till en väninna och diskutera feminism och dricka alkohol - med anledning av att det idag är 100 år sedan Simone de Beauvoir föddes. Egentligen skulle man väl dricka vin då, eftersom hon var fransyska, men jag har köpt 4 ekologiska öl istället; jag blir så trött av vin och jag ska jobba mycket imorgon.

Kommentarer
Postat av: Telefonissan

Härmed avger vi våra röster.
Dotter: Marcus!
Moder: Nasim!

2008-01-09 @ 18:32:02
Postat av: Annaa M

Måste erkänna att här aldrig tittas på nämnda program numera. Själv tycker jag inget överträffar hunden som dog för några år sedan. Den engelska bullterriern.

2008-01-09 @ 18:34:34
URL: http://www.annaamattsson.blogg.se
Postat av: Telefonissan

Anna; Du känner säkert till Nasims bror Salem Al Fakir. Kolla in Nasim på fredag!

2008-01-09 @ 20:00:59
Postat av: Rana

hahaha jag träffade henrik en gång, han visade sig vara mindre attraktiv IRL ;)

2008-01-10 @ 08:13:54
URL: http://jagochkarl.webblogg.se
Postat av: Annaa M

Telefonissan; jo jag vet vem Nasim är. Har lite koll på de där barnen eftersom min mamma och deras mormor var nära vänner. Just det fenomenet gör att de blir väldigt mycket just barn för mig...he he.

2008-01-10 @ 11:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0