Sidentrikå

På tal om sidentrikå, som jag nämnde i mitt förra inlägg, så har Thai Silks i Kalifornien väldigt trevlig sidentrikå i många olika färger och till förhållandevis rimliga priser. Jag har köpt den tunnare och den är hur mysig som helst. Frakten var också rimlig då (för fyra år sedan)  och leveransen snabb. Jag har dock inte fått tummen ur och sytt det jag hade tänkt sy av dem så jag vet inte hur den blir efter tvätt; men det är väl handtvätt eller fintvätt som gäller som vanligt.


Just nu spelas: Joy Division. "Disorder"


Kommentarer
Postat av: Elin

Godmorgon! Hoppas din dag blir förträfflig :) Idag kl.11.00 presenteras vinnaren i förra veckans tävling. Det betyder alltså att du fortfarande har chansen att vinna. Välkommen!

2008-01-14 @ 08:33:37
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Evis

Elin: Tack. Förträfflig är kanske att hoppas för mycket, men solen skiner i alla fall.

2008-01-14 @ 09:05:06
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0