"Radiokändis"

Så, nu har jag haft min premiär i Alltinget, ett program i P4 Göteborg där jag fick prata om manlig och kvinnlig längd på håret, varför Grönland heter Grönland, varför Kina heter Mittens Rike och lite om fotboll.
Jag gillar radio, det är kul att vara med och lite mer avslappnat än TV även om det har varit kul de gånger jag varit med där också.

Mariestad var sagolikt vackert när jag lämnade det strax efter gryningen i morse; jag kände mig som en idiot som inte tagit med kameran, fast då kanske jag hade missat bussen till Skövde.


Just nu spelas: The House of Love: "Real Animal"


Kommentarer
Postat av: Maritha

Radio verkar kul. Jag när en hemlig dröm om att jobba på radio men då skulle väll människor somna av min röst för den skall tydligen vara behagligt mörk och sövande.

2008-02-28 @ 21:37:09
Postat av: maggie

jag gillar ocksa radio - det ar skont att man inte behover tanka pa hur man ser ut. Extra bonus i mitt fall eftersom jag star i koket och har en tendens att satta pa tant-scarves nar jag lagar mat!
Plus att min rost ar mycket vackrare an jag ar. Ja, jag har "issues"...

2008-02-29 @ 07:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0