Röda strumpbyxor

Stylehunter skriver på style.com om röda strumpbyxor som en av de hetaste trenderna inför hösten. Jag måste alltså vara hemskt trendig eftersom jag skaffade ett par redan före jul.
Var ska man få tag i dem då? Jag hittade mina på KappAhl, men jag vet inte om de har kvar dem. De är i all fall mycket trevliga och innehåller en del bomull utan att vara jättetjocka. Gina Tricot har, liksom Indiska. Indiska kör dock med "one size" på sina strumpbyxor, något som jag är starkt skeptisk till; jag har aldrig träffat någon som one size passat på.


Just nu spelas: The Stranglers: "(Get a) Grip (on yourself) från Punk Power: Anarchy in the UK



Kommentarer
Postat av: Bim H-D

Hm, rött är ok då... :)
Men, varför hittar man aldrig fram till plomon!!! Jag bara undrar, hm... Har hittar fram till Evas underkläder ute på nätet...
http://www.evasunderklader.se/
Och där finns det massor med strumpbyxor ja... Både det och annat ;) En del är inget jag skulle kunna tänka mig, annat är HELT ok ;) Bra priser och frakt ok... Men, detta men då också - inga i plommonfärg, nej... öhhhh...
Kan inte gå i en klänning i cerise, vitt och plommon med vita strumpbyxor, nej... och cerise blir svårt att få rätt färg till ja... Svarta? Men, det blir... eller det kanske funkar? ;)
Må så grankott... ngn som ska se om hon HAR några kvar ;) släta - inte mönstrade svart... no-no-no...

2008-04-12 @ 14:01:41
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm
Postat av: Jelena

Nä one size tror inte jag på heller. Skippar oftast allt som har den märkningen.

2008-04-12 @ 15:08:08
URL: http://styleiseternal.blogg.se
Postat av: Blåa Anna

Bim H-D, du kanske skulle kunna ha mörkt vinröda eller mörkgrå strumpbyxor. Har du någon bild på klänningen?

2008-04-12 @ 19:47:39
Postat av: Malin

Jga har köpt röda strumpbyxor på Gudrun Sjödéns innan jul. Råkade mörda dom när jag fastnade med nålar i dom. Och mitt lår. Var dock mest smärtsamt att strumpbyxorna gick sönder. :(
Förhoppningsfullt finns färgen kvar, men jag har inte varit förbi där på ett tag så jag vet inte hur det ser ut.

2008-04-12 @ 23:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0