Mer snyggt från pre-fall

Den här dagen har varit vigd åt mer fönsterputsande och åt matlagande inför eftermiddagens julfest i en medeltidsförening jag är med i. Jag har också gjort pepparkaksdeg.
Men för att ni, kära läsare, inte ska bli utan ett förnumstig inlägg från mig där jag talar om vad jag gillar, bjuder jag på dessa tre bilder från Narciso Rodriguez pre-fall 08:

     
Bilder från style.com

Visst är klänningen i mitten rätt likt det som Phillip Lim visade för den här hösten? Det beyder väl att när jag väl får tummen ur och syr en av det ljuvliga grå yllet jag köpte förra veckan kommer jag att vara jätteinne i flera år? I alla fall kommer det att vara snyggt. Satinklänningen till höger tycker jag bara är fantastisk och jag funderar på om kjolen till vänster är fodrad med ett kontrasterande tyg; det vore i såna fall lite coolt.

/Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0