I den starka vårsolen

En bild på dagens klädsel tagen i den starka vårsolen. Så här före nio på morgonen skiner solen inte direkt in på vår balkong, men hela eftermiddagen badar den i solljus. Så igår eftermiddag satt eller låg jag faktiskt därute i flera timmar och läste en bok om textilarbetare i Frankrike 1870-1930. Förhoppningsvis lyckades jag driva fram lite nya fräknar och dessutom fick min psoriasis lite sol på sig eftersom det var varmt nog att ligga på en dyna på golvet och sola utan kläder (inga foton på det). Det är inte så ofta jag har möjlighet att utsätta vissa delar av kroppen för solljus, så jag fick ju passa på!


Idag ska det "bara" bli 10 grader mot gårdagens 18 så jag har yllekjol. Det hade jag faktiskt igår också eftersom det inte alls är så varmt så fort man lämnar vår gård som ligger i lä. Och jag gillar verkligen kombinationen rött och grått så H&M-toppen från 2010 får göra tjänst idag.

Just nu spelas: The Wedding Present: "Meet Cute" från sprillans nya skivan Valentina

Kommentarer
Postat av: Ullah

Snygg kjol.

2012-03-28 @ 21:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0