Blusen igen, med annan kjol

Bara en snabb bild på dagens klädsel så här på väg till jobbet där jag ska skicka iväg artikeln som jag har jobbat emd den senaste månaden. Återigen kan man se den gamla Huqsvarnamaskin som jag fick efter min pappa och keramiktavlan som också är efter honom och som uppmärksammar 82-årsjubileet (ja, jag undrar varför) av Beklädnadsarbetarnas förbund 1971. Jag ska ta en bättre bild på tavlan och publicera den sen, den har nämligen en historisk modekavalkad på sig.


Skorna är från Schuh, strumpbyxorna från H&M, resten har jag gjort själv.


Kommentarer
Postat av: frktjatlund

Jag blir så avundsjuk. Min dröm har alltid varit ett eget syrum. Ett utrymme med ett stort, oftast tomt bord och ett mindre bord där symaskinen kunde stå framme. Men det har jag aldrig haft kvadratmeter till. Så jag syr nästan aldrig nuförtiden. Symaskinen åker bara fram för tråkiga lagningar.

2012-03-02 @ 15:05:44
URL: http://frktjatlund.wordpress.com
Postat av: Evis

Min står framme i köket, så syr jag på köksbordet.

2012-03-02 @ 18:53:21
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0