Jag syr en kjol, återfinner min ungdom, känner mig gammal, dricker öl

Idag tog jag en sväng på Andra Långdagen. Först kändes det som min ungdom kom tillbaka, sen kände jag mig jättegammal för alla var typ 25, jag kände ingen och det var fullt av hipsters. Men sen så mötte jag ett par personer från när jag var tjugo och ung och alternativ och köpte ett par folkisar. Bara det gjorde det bättre och sen hittade jag ett gäng killar från medeltidsföreningen som jag är med i; Gotvik, och blev bjuden på öl och då var det bara bra. Fast det var loppis så köpte jag inget, utom ett par folkisar och en macka och så skänkte jag 100 spänn till Ship to Gaza. Träffade en student från modekursen och två tjejer som hde varit och lyssnat på mitt föredrag på HBTQ-festivalen också.

I det stora hela en bra eftermiddag. Och så hade jag på mig en kjol som jag sydde på förmiddagen:


Kommentarer
Postat av: Annika

Jätte stiligt sommar fin!

2012-07-30 @ 11:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0