Premiär för min klänning från Bettie Page

Idag är det jobbpremiär för min klänning från Bettie Page Clothing. Jag köpte den just för att ha på jobbet; den är snygg, men inte utmanande och materialet är bekvämt att sitta i och skrynklar sig inte av att man gör det. Sitter alltså.

Och då ville jag gärna fixa håret lite också. Det går rätt fort nu att göra rullar, bara ett par minuter om de inte krånglar med mig, men jag tog mig också tiden att locka luggen och håret litegrann med locktång. Naturligtvis spöregnar det så vi får se hur mycket som är kvar av frisyren när jag kommer till jobbet - även om man har paraply så är fukten inget vidare för lockarna.


Just nu spelas: Weezer: "Hash Pipe" från Weezer (Green Album)


Kommentarer
Postat av: Ullah

Snygg klänning. Jag skulle nästan vilja ha en sådan jag också, men jag gillar när det är mer uppknäppt i halsen, annars känner jag mig naken.

2011-11-24 @ 16:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0