Oh boy! Oh boy! Oh boy!

Ikväll har jag varit och ätit middag på Älvsborgs fästning ihop med resten av Alltingets bemanning. Jag skja strax kasta mig i säng, men eftersom jag inte hann ta någon bild innan så bjuder jag nu på ett foto från när jag kommit hem. Efter vind och regn. Jag har ett marinblått hårnät samt rullar över öronen - men vem ser det på denna bild?
Eftersom jag skulle åka båt satsade jag i vilket fall på det marina temat.
Kanske för att jag låg och slöade på min spikmatta med fortfarande vått hår efter badet en halvitmma innan jag var tvungen att ta spårvagnen och därför hoppade på första bästa idé. Sen kollapsade min högra hårrulle så då var det ju bara att klämma dit en käck sjömanshatt.


Kommentarer
Postat av: Annaa M

Vilken tur att du hade en käck sjömanshatt att klämma dit!

Synd att jag inte ska på Gus sommarfest i år, annars hade jag sett till att få med dig dit och framförallt sett fram emot duetterna framåt småtimmarna. Oh boy oh boy...

2011-05-27 @ 12:18:46
URL: http://annaama.wordpress.com
Postat av: Evis

Ooh - det hade varit kul.

2011-05-27 @ 13:44:15
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0