Dagens lockar

Jag sov med håret rullat inatt; jag rullar lockar med fingrarna och sätter fast dem med en en vanlig hårnål. Det blir inte lika snygga lockar som när jag har mina "skumgummipinnar", men till skillnad från när jag har dem kan jag sova i det. Jag drog ett hårnät över också. Jag hade slut på både pilsner och läggnignsvätska så det är inget i dem utom lite sprej efter att jag borstat ut dem; får se hur länge det håller. Håret var dock lite fuktigt när jag rullade upp det.

Klänningen är min sextiotalsklänning i ylle/bomull och jag har även idag Extraordinary Thigh Highs från SockDreams. De glider ner till knähöjd när jag går snabbt, men det är okej, det är nära till jobbet. Man kan ha strumphållare till dem också, men jag är lite bekväm av mig just nu. Jag har även nylonunderklänning och ämnar också bära skor när jag kommer till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Ina

Härliga rutiga klänningar du har...

2011-03-01 @ 12:55:51
URL: http://goodrockinbaby.blogspot.com/
Postat av: Evis

Tackar. Jag är väldigt svag för rutigt sen min tid som punkare.

2011-03-01 @ 13:33:30
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0