Tanthatt! Äntligen!

I våras såg jag en liten blå tanthatt i "strå" på H&M. Just då hade jag inga pengar och tänkte att jag kunde köpa den senare, men döm om min förvåning när jag för några veckor sen gav mig ut i detta ärende och snart upptäckte att den var slutsåld överallt. I sanning ett mysterium då den är väldigt tantig och jag faktiskt aldrig har sett någon ha en på sig. Men så igår, när jag letade efter något helt annat på H&M så fann jag den som en del av skyltningen på H&M på Avenyn och nu är den min!


Den är inte lika fin som Kerstin Granlunds hatt i den här sketchen, men rätt så fin.

 

Kittfärgade tantskor har jag redan, så det är bara en marinblå kappa som saknas för att jag ska bli en kopia. Och så humöret då.


Kommentarer
Postat av: Ullah

Vilken fin hatt! En sån skulle jag också gilla att ha.

2011-06-02 @ 16:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0