Sommarskor från H&M

Alla som läste den här bloggen ett tag, eller träffar mig regelbundet, vet att jag absolut inte, troligen någonsin, behöver köpa fler kläder. Undantaget underkläder, strumpor och strumpbyxor. Dels har jag massor, dels är klädsömnad det huvudsakliga utloppet för min kreativitet (vilket är orsaken till den situation jag beskrev i början av meningen).
Nu behöver jag inte heller några som helst mer skor (undantaget när mina skor för inlägg blir utslitna), men jag kan i alla fall inte tillverka några själv. Så därför är det enda som intresserade mig i den H&M-katalog som i dagarna damp ner i brevlådan de här skorna. Fast dem vill jag istället ha allihop.

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Fint vårtecken, när katalogerna kommer. Det gör de inte längre hit. Länge sedan vi beställde något, så länge sedan vi satt tre på rad och valde och vrakade, särskilt två av oss. Ni har ju en del av de vrakningarna kvar hemma hos er i form av blommiga klänningar med vida kjolar. Kul!

2011-01-06 @ 00:13:49
URL: http://annaama.wordpress.com
Postat av: Evis

Mycket förtjusande klänningar därtill. Katalogerna är ett mycket trevligt vårtecken.

2011-01-06 @ 09:28:06
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0