Likadant på morgonen som på kvällen

Igår, innan jag åkte till radiohuset för att vara med i Alltinget i Karlavagnen, rullade jag upp håret på fingrarna och fäste lockarna med klämmor. Sen knöt jag en snusnäsduk (som min mamma köpte till mig när jag gick i sjuan) runt håret. Lockarna längst fram i pannan, som var synliga fick vanliga hårklämmor, men restan satt jag upp med såna här:



De är enklare att få på plats och sitter bättre. Jag var förstås tveksam till om det skulle gå att sova på dem, men det var inga som helst problem.

Och de satt verkligen bra med en scarf över - så här såg jag ut klockan halv ett i natt alldeles innan jag gick och la mig.


Och såg här ser jag ut nu:


Distinkt mosigare, men håret ser precis likadant ut!
Nu ska jag bara se hur det ser ut när jag tar ut lockarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0