Frånvaro

Jag försöker skriva en artikel till Tvärsnitt om vad mitt forskningsprojekt handlar om. Men texten vill inte. Dock är ju det enda sättet att åstadkomma något när inspirationen saknas att fortsätta skriva och kämpa på till det blir en text. Väntar man på inspiration blir det ingen text. I synnerhet inte innan tisdag.

Igår var jag hemskt snygg, men tog inga bilder, för att jag lämnar Maja på skolan tio över åtta och sen går direkt till jobbet och verkligen inte har tid och ork att posera för kort och blogga innan jag måste gå hemifrån. Så vi får tro mig på mitt ord.

Kommentarer
Postat av: Ullah

Jag tror dig! Och du har rätt angående skrivandet.

2011-04-08 @ 15:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0