Skenet bedrar

Visst ser jag både präktig och vän ut i min nya klänning och med min gröna kofta? Och med en bok i handen?

Men boken är Gustav Hallenstiernas memoarer "Mina kärleksäventyr", en bok från 1700-talet som i princip bara handlar om alla kvinnor han haft sex med. Jag läser den för insikter om kläder och skönhetsideal och liknande, men jag måste säga att jag är tveksam till om jag orkar med 300 sidor beskrivningar av kvinnor, deras kroppar och vad han gör med dem. Jag har läst hälften idag.

Kofta: H&M
Klänning: sytt själv
Knästrumpor med knappdekor från SockDreams
Skor: Ett par år gamla från DinSko

En annan sak som jag tröttnar på är vad jag tror är soundcheck på Liseberg - sluta nu!

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Det är snart slut Evis, det hänger ihop med slutet av själva sommaren. Du kommer att längta efter de där soundchecken om några månader!

2010-09-05 @ 14:29:56
URL: http://annaama.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0