En tur ner på stan mitt på dagen

På grund av min exceptionella effektivitet under förmiddagen (gjorde om en föreläsning och gjorde en ny powerpoint-presentation till densamma) har jag inte ens dåligt samvete för att jag ger mig ner på stan någon timme och införskaffar absolut nödvändiga saker som mönsterpapper och hyskor och hakar till min nya 1500-talsjacka, där bara just dessa saknas. Efter det blir det till att titta på nästa föreläsning, men just nu "firar" jag.

Rätt snyggt klädd tycker jag också att jag är i min för hösten nya jumper från H&M, en kjol som jag sydde för fem år sen och skorna som jag ärvde av Johanna. Jag orkar däremot vare sig fixa till håret eller måla mig - tror dock att vare sig folk på stan eller Lasse som jag delar rum med på jobbet tar illa upp för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0