Monty Python eller "I want to break free"?

Jag vet inte vad jag liknar mest - varlfri tant i Monty Python (företrädesvis spelad av Terry Jones) eller valfri tant i Queens video "I want to break free"?






I vilket fall kommer jag nog att framstå som en smula excentrisk på Ulrikas disputation som börjar klockan 13, för de behöver sitta i till ikväll. Men jag ska i alla fall ha en sjalett över.

Jag hoppas också att det kommer att gå någorlunda lätt att ta ut dem, jag är verkligen ingen papiljottexpert, men troligen borde toppappren som jag klippte till av mönsterpapper hjälpa något för att undvika trassel. Egentligen är ju dock papiljotter inte gjorda för så här långt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0