Jag fortsätter med grönt och rosa och inför köpstopp av klänningar

Fast delvis andra kläder. Det enda nya är en tygros i starkt rosa med svarta prickar, som jag köpte på rea på H&M för någon månad sen, men inte använt än.



Det är lite besvärligt det där med nya kläder. Jag fick en katalog från Haléns igår och såg ett par söta klännignar som jag gärna hade haft i sommar. Men så har jag ju också ett antal klänningar som jag vill sy till sommaren och därtill faktiskt redan alldeles tillräckligt många sommarklänningar som det är. Jag har därför beslutat mig för att inte köpa några, hur söta de än är. Att avstå från sömnad vore att avstå från en hobby som verkligen gör mig glad och där jag får utlopp för min kreativitet, så det kan jag bara inte, men floden av nya klänningar måste hejdas på något sätt, så då blir det köpstopp.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka söta strumpor!

jag brukar också ge mig själv köpstopp ibland. Tyvärr varar det aldrig någon längre tid.

Postat av: Annaa M

Verkar som du infört bloggstopp också, men jag gissar att du packar!

2010-03-14 @ 13:43:20
URL: http://annaama.wordpress.com
Postat av: Jessica/Mylla

Nja, Eva har varit i Norrland hela helgen.. och förygyllt vårt event med sin närvaro!

2010-03-14 @ 21:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0