Dagsutflykt till Vara

På onsdag ska jag och min vänner Anna och Monika äntra Kinnekulletåget och bege oss på dagsutflykt till Vara. Huvudmålet är Vintagebutiken, men vi planerar också in ett fikabesök på Conditori Nordpolen, ett anrikt konditori i Vara. Jag ser på hemsidan att de håller på och renoverar festvåningen och skapar ett rum i sekelskiftesstil och även om det förstås passar med husets ålder och konditoriets historia så kommer jag att sakna den som den varit, som ett sextiotal där tiden delvis stått still och där jag varit på flera begravningskaffen genom åren.

Jag hoppas i vilket fall att kunna bunkra upp på strumpor och kanske hitta mig någon hatt.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hoppas vi får se eventuella fynd från Vintagebutiken här omgående! ;)

2010-07-12 @ 11:58:13
URL: http://katarinaknits.wordpress.co.uk
Postat av: Evis

Såklart.

2010-07-12 @ 12:26:41
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0