Vad gör jag?

Har jag förlorat skrivförmågan? Har jag gått vilse i centrala Stockholm och inte hittat ut till Hagsätra? Finnes där inget internet?

Nej, inget av detta har inträffat. Men jag har varit en smula upptagen med att umgås med Annaa, igår var vi till exempel på Trevi här vid torget och delade på en alldeles utmärkt pizza och tog ett par öl, jobba och resa fram och tillbaka - till Stockholm och i Stockholm. Jobbet är förstås det allra viktigaste: Jag har blivit ombedd att ta en titt på och hjälpa till med tolkningen av de fragment som finns kvar av kung Karl Knutssons begravningskläder, inför den nya utställningen om Sveriges historia på Historiska och det är oerhört spännande - jag kom därifrån rätt tagen faktiskt.

Och imorgon blir det mera av den varan, plus eventuellt fikande med Lukas och sedan pubkväll med gamla och nya vänner i Gamla Stan.

Jag har tittat lite i affärer också och sett massor av kläder för kvinnor utan bröst. Så då är det ju synd att jag har det. Samt besökt det exotiska Högdalen och dess systembolag.

Kommentarer
Postat av: ullisar

det kanske inte var meningen som ett humorinlägg men jag skrattade vänligt och glatt åt de bröstlösa kläderna. eller alltså, kläderna åt de bröstlösa kvinnorna.



hälsa Annaa! och skål, ni som kan :)

2010-02-04 @ 00:33:54
URL: http://ullrika.se
Postat av: Evis

Ullis: Det var nog tänkt att vara lite roligt.

2010-02-04 @ 07:42:23
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: Älvan

Jag tycker mest att de gör kläder för kvinnor utan midja.

2010-02-04 @ 11:38:35
URL: http://aelvan.blogspot.com
Postat av: cruella

Åh, jag blir så irro. Man märker hur klädmodellerna har krympt när man provar någorlunda sentida konfektion på second hand. Stl 40 kan jag icke ha på nya korta, insvängda kavajmodeller. Men hade jag varit ute i samma ärende för 5-8 år sedan hade det gått utmärkt.

2010-02-04 @ 14:54:24
URL: http://minkammare.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0