Nya grejer

Naturligtvis shoppade jag inte alls när jag var i Stockholm. Inte bara för att all kläder som jag såg var för kvinnor utan bröst, utan också för att jag faktiskt mest jobbade, fikade och ölade.
Detta betyder dock inte att jag inte har skaffat lite nya grejer i klädväg. Innan jag åkte hade jag nämligen lagt beställningar hos Bravissimo och SockDreams och både hade kommit medan jag var borta. Dessutom köpte jag mycket billigt två par av de röda lackskor som Annaas dotter Siri hade på sin modevisning (bilder kan ses här och här; rekommenderas!). Tanken var att jag ändå kunde köpa båda när de inte kostade mer eftersom jag då inte behöver vara lika rädd om dem utan de kan få vara partyskor för riktigt vilda nätter.

Ett par randiga knästrumpor; jag köpte även ett par i olika rosa färger:



Ett par stay-ups med rosetter och hjärtan med paljetter och ett par av skorna:

Köpte även ett par svarta tunna strumpor med röda hjärtan och varsitt par knästrumpor med söta motiv till de stora flickorna.

Kommentarer
Postat av: Inger

Skorna är jätte snygga!!!

2010-02-07 @ 00:24:12
Postat av: Eva

O, intressant modevisning! Häftig design! Och skorna är ju en dröm! Röda skor är så ruskigt fint!



Trevlig söndag!

2010-02-07 @ 13:16:40
URL: http://juliannies.blogspot.com/
Postat av: ullisar

uschdå. har dom såna i stockholm mä? det var änna ett par ri'tigt räliga strumps Evis :D

2010-02-10 @ 16:25:17
URL: http://ullrika.se
Postat av: Anonym

vad kostade frakten från sockdreams?? :)

2010-06-14 @ 13:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0