Garderobsspöke

Det kan man väl kalla en blus som man använt två gånger på lika många år?
Egentligen gillar jag den grå sidenblusen (som inte är sådär blank, den är ganska matt faktiskt, blixten gör spännande saker), men de för långa ärmarna (som också är lite för trånga upptill för att vara perfekta, de har snålat med tyget) gör att jag inte använder den. Men så kom jag på att med en kofta över så låter ju faktiskt ärmarna bli att ramla ner över händerna. Jag ska så småningom också flytta knappen på manschetten en fyra-fem centimeter så att de sitter åt också, då stannar i alla fall manschetten vid handleden.




Kommentarer
Postat av: Annaa M

Jag säger "nja" även med lite fixade manschetter. Och kofta.Tycker inte riktigt den funkar till kjolen, men det kan bero på blänket. Jag skulle nog ha kompenserat blusens "finhet" med ett par jeans. Och inte stoppat den innanför linningen, men det gör jag ju å andra sidan aldrig med något.

2010-02-25 @ 21:21:03
URL: http://annaama.wordpress.com
Postat av: hillalilla

Tycker nog tyvärr att du borde hänga tillbaka blusen och låta den stanna där. Du har så mycket finare kläder.

2010-03-06 @ 12:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0