Med lockigt hår

Efter att jag tagit ett bad på eftermiddagen idag rullade jag upp mitt nästan torra hår på såna här rullar. Ingen läggningsvätska eller annan produkt, men jag lät dem sitta i i fyra timmar. När jag tog ur dem hade jag korkskruvar som jag med borste tämjde och formade till en frisyr värdig en filmstjärna från 1940- eller 50-talet. Sen blev det eyeliner och mascara, läppstift, pennkjol i ylle och en blus med puffärm från H&M, toppat med en turkos kofta; för det är ju inte jättevarmt nu.
Sen var det bara att ge sig ut i snöyran och bege sig till Radiohuset för kvällens sändning med Alltinget. Jag kom dit i mycket god tid, trots ymnigt snöfall och en buss vars däck smällde vid hållplatsen Nordstan. Spännande.



Nej, jag hade inte de skorna på mig ut i snön, utan mina tunna svarta kängor, men de droppade fortfarande vatten och det ser så fånigt ut att posera i bara strumplästen.

Kommentarer
Postat av: Monika

Du är jättefin! Blir det bra lockar nu med den kortare klippningen?

2010-12-09 @ 08:57:52
Postat av: Evis

Jo, lockarna blir jättebra, men oftast orkar jag inte och då vet ju du hur det ser ut ;)

2010-12-09 @ 09:19:29
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: Jenny

Shit vad smal du ser ut, Evis! Har du gått ner?

2010-12-09 @ 21:38:34
Postat av: Evis

Jenny: Nej, jag har nog bara tur med kortet. I själva verket har jag gått upp och väger nog nära 80 kilo.

2010-12-10 @ 07:26:59
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0