En (går)dagens

Igår övergav jag hemmets klädsel av hemmakjol, jumper och overkneestrumpor (eller det ännu slappare alternativet jumper och makens mysbyxor) för att gå på vattengymnastik. Och det piggade faktiskt upp bara att ta på sig något snyggt och sätta på sig läpptstiftet. Tyvärr varade det inte; idag är jag helt utslagen, men å andra sidan hade jag inte fullt så ont (i lederna alltså, inte träningsvärk) efter träningen som jag hade förra och förrförra veckan, så vi kanske är på väg åt rätt håll.


Blusen köpte jag på UFFs second hand i slutet av 80-talet och kjolen har jag sytt själv; jag ser dock att jag borde strukit den, det är så trångt i garderoben att de får veck där de hänger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0