Dagens

Lite närmare ett "terminsutseende" kommer jag idag eftersom jag har både färre och mörkare färger på mig och därtill har tagit på mig läppstift. Dock ingen eyeliner och mascara än - jag tycker att det ser lite konstigt ut med eyeliner till solbrännan och fräknarna.



Som ni ser har jag fått bättre resultat med den nya kameran, men det är förstås långt ifrån vad den gamla presterade. Om den inte fixar att ta bra kort när man använder fördröjd utlösning är det förstås ett problem för mig som tar rätt många kort på mig själv.

Koftan är från Gina Tricot ifjol eller förfjol, kjolen har varit Annaas mammas, jumpern är från en rea på Lindex för ett par år sen och skorna från i Catalog.se i våras.

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Lika kul varje gång man ser den där kjolen. Vilken jäkla tur att jag uppmärksammade den vid röjningen!

2010-08-19 @ 15:12:44
URL: http://annaama.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0