Perfekt färgmatchning och mera kök

Den huvudsakliga orsaken till att jag köpte en ny kofta i tisdags när jag vara nere på stan var nog att jag var shoppingsugen, men jag hade också på känn att den skulle matcha det mintgröna i mönstret på den här kjolen. Och det gjorde den perfekt. Uppenbarligen hade jag också någon slags uppdämt behov av en mintgrön kofta eftersom jag haft den på mig oavbrutet sen jag köpte den. Jag bara inte visste det själv ;)



Och så blir det änu en bild på vårt kök, som alltså är det typiska T-formade 70-talsköket, bara större än de brukar vara; vi får ju både plats med matbord och min arbetsplats i det.

Alla möbler (inklusive mikron) som syns på bilden är ärvda av släkt och vänner. Blusen är från Myrorna och kjolen sydde jag i somras.


Just nu spelas: Dio: "Straight through the heart" från Holy Diver

Kommentarer
Postat av: anna

mintgrönt är vårigt och fint!

jag var själv klädd i mintgrönt/turkost i dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0