Väderomslag

Jag tror att hösten är här på riktigt nu och att det ovanligt vackra, varma vädret tagit slut. I alla fall klär jag mig som om så vore fallet - i grova bomullsstrumpor och yllekjol. Det är också premiär för de bruna skorna från Ellos. Och morgonljuset är förstås inte tillräckligt för ett någorlunda foto, men jag har inte tid att pilla mer för nu ska jag till jobbet.



Jumper: H&M, finns inne nu
Kjol: Egensydd
Strumpor: Long cuffable, scrunchable socks från SockDreams
Skor: Ellos




Just nu spelas: Weezer: "Dope nose" från Maladroit

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Här skiner faktiskt solen igen efter en regnig och blåsig natt. Känns inte som läge för riktig höstklädsel när jag snart ger mig inåt stan för att titta på en möjlig musikmaskin. Det är inte kul att bara ha datorn att lyssna från!

2009-09-28 @ 14:44:20
URL: http://annaama.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0