Svart - nej blå, nej svart... nej blå.

Jag kollade och jämförde färgen på mitt ylle ungefär hundra gånger innan jag bestämde mig för att det var svart och därmed kunde användas till den här kjolen. Fast nu tror jag egentligen att det är mörkblått igen. I vilket fall är det den enda snyggare "svarta" kjolen jag har så valet idag var inte svårt. Ja, för det framgår väl av klädseln vad jag ska göra idag?


Kavaj: Monki
Topp: H&Ms standard
Kjo.: Gjort själv då
Skor: Waldläufer från Bekväma skor




Strax kommer syster och svåger och hämtar mig för en färd "hem" till Norra Björke.


Kommentarer
Postat av: Maritha

Jag ser precis vad du skall göra, inte kul. Hoppas att det inte blir allt för bedrövligt.

2009-09-10 @ 10:34:18
Postat av: Evis

Maritha: Inte så bedrövligt; den begravne hann bli 97 och det var trevligt att träffa släkten.

2009-09-10 @ 19:35:51
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0