Några andras klädsel

Idag ska jag sitta hemma och jobba och jag är inte alls säker på att världens skulle bli vare sig lyckligare eller en bättre plats om jag visade bilder på min klädsel; som är jumper, underkläder och knästrumpor. Istället kan ni få se mina söta döttrar som de såg ut alldeles innan de gick till skolan idag.




Valerias kjol har jag sytt och jumpern är från Lindex (jag har en likadan röd). Vendela fortsätter att använda mina och min brorsas gamla träningsoverallsjackor från Främmestads IK.

Kommentarer
Postat av: Maritha

Så underbart olika varandra i stilarna.



Valerias hår... jag tror jag behöver klippa mig.

2009-09-07 @ 13:39:30
Postat av: Evis

Det är i princip rakt avklippt. Av undertecknad.

2009-09-07 @ 14:08:35
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: Annaa M

Mer och mer olika blir de, flickorna. Tycker jag.

2009-09-07 @ 17:10:33
URL: http://annaama.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0