Marint på många sätt

Idag blir det marint på många sätt: dels är både jumper och kjol marinblå, dels har jag en plastbrosch i form av ett ankare, som jag ärvt av min mormor. Det hade nog varit fint med lite 50-talsinspirerad make-up till detta, men eftersom jag ska på Tip the Velvet och ha på mig den rosa korsetten med matchande kjol igen väntar jag med att sminka mig till ikväll - inte orkar jag först göra rent och sen göra om det!




Jumper: Zara
Kjol: Gjort själv
Strumpor: O Chevrons från
Sock Dreams
Skor: Remonte


Kommentarer
Postat av: Sassy

Åh, jag vill så gärna gå på Tip the Velvet, men jag kommer ju aldrig iväg dit. Oftast brukar det vara när jag jobbar och idag är jag sjuk...



Hoppas du får kul där!

2009-10-23 @ 16:21:13
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0